phpBB Forum

#
Pontos idő: pén. dec. 03, 2021 1:34 pm

Időzóna: UTC + 2 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 186 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Hidrós kézi
HozzászólásElküldve: vas. jan. 28, 2007 11:46 pm 
Offline
Mr. President
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 5:21 pm
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Bp
:wink:

_________________
Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 30, 2007 12:26 pm 
Offline
Őstulok
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 30, 2007 12:00 pm
Hozzászólások: 3438
Tartózkodási hely: Budapest
Íme
Kép
Kép


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 30, 2007 12:30 pm 
Offline
Őstulok
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 30, 2007 12:00 pm
Hozzászólások: 3438
Tartózkodási hely: Budapest
Hidraulikus kézifék beszerlése utcai autóba nem engedélyezhető, tehát vizsgán bukás(elméletileg)

Összetevői:

1.Gazdaságos: kb 15-20 ezerből megvan

Lada kuplungmunkahenger
Némi lemez a tartóhoz
egy menetes szár a kézfékkar működtetéséhez.
Nekem benne maradt a racsni, így rögzítőfékkénz is üzemel.

2.duenen hírdetik kb 45 ezer. szép igényes munka

3. SPARCO 73 ezer csodaszép cucc.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 30, 2007 12:46 pm 
Offline
Mr. President
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 5:21 pm
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Bp
racsniról csinálhatnál nekem képet.
nekem csak egy retesz van benne de nincs jól beállitva ezért nem akad meg.

_________________
Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 30, 2007 12:49 pm 
Offline
Őstulok
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 30, 2007 12:00 pm
Hozzászólások: 3438
Tartózkodási hely: Budapest
Nekem a gyári van meghagyva. Igazán beszerelve nem látszik velőle semmi de Nálad "talán"akad egy szétszedhető Szamár.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 30, 2007 12:50 pm 
Offline
Őstulok
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 30, 2007 12:00 pm
Hozzászólások: 3438
Tartózkodási hely: Budapest
Lacáé valami eloxált cucc volt ha jól emlékszem.Látni kéne.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd jan. 30, 2007 3:35 pm 
Offline
Mr. President
Avatar

Csatlakozott: vas. jan. 28, 2007 5:21 pm
Hozzászólások: 1905
Tartózkodási hely: Bp
Tomi 21083 írta:
Lacáé valami eloxált cucc volt ha jól emlékszem.Látni kéne.


rideg alu cuccos.
majd lefényképezem.

_________________
Mivel mindig az okos enged, már rég a hülyék uralkodnak ...


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 06, 2007 3:07 pm 
Offline
Őstulok
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 30, 2007 12:00 pm
Hozzászólások: 3438
Tartózkodási hely: Budapest
PUG szervó+főhenger Samarába:


A Peugeot főhenger kizárólag a saját tehát Peugeot szervóra megy fel.Samarára külön csak a főhenger NEM!!!


minimális átalakítással feltehető a Samara szervó helyére a komplet cucc.

Ami feltétlenül szükséges:

1.
PUG szervó+főhenger lehetőleg 1,9 405-ről(benzin-diesel mindegy)esetleg citroen 1,9 -esek(ZX ,BX)
A PUG szervó nyomórúdja rövidebb mint a Samarájé ezért némi heggesztéssel a megfelelő méret beállításával ezt orvosolni kell.
Ezzel a pedálhoz a saját gyári(Lada)csatlakozással felszerelhető.

2.
A szervó tartó lemezre kell két lyukat fúrni mert a PUG tőcsavarok átlósan vannak .
3.
Ezen lépésnél két járható út létezik.
Mivel a Samara fékcsőhollander1,5-ös menetemelkedésű a PUG meg 1,25
3/a.
Belegyötörjük,kínozzuk,embrudaljuk a menetet és ha szerencsénk van nem folyik.
3/b.
Összes fékcső csere(pesrsz ha réz akkor csak elég a hollandereket!!!) amelyekre a főhengerhez 1,25-ös hollandereket teszünk.

4.
Légtelenítés!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd feb. 06, 2007 6:12 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. jan. 31, 2007 10:07 pm
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Esztergom, Komárom
Szevasztok!
Megtudja vki mondani, hogy hogyan kell beállítani a fékszervóban lévő tengely hosszát?
valahogy nem tetszik nekem a fékerőm...
Főfékmunkahengert cseréltem+fékolajat+első gumifékcsöveket+hátsó munkahengereket, de hiába volt többször is légtelenítve, sehogy sem érem el a "satu" fékhatást!!! Lassulni lassul a gép de nem blokkolja a kerekeket!
Már kifogytam az ötletekből és két hét múlva műszaki..... :twisted: :twisted: :twisted:


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. feb. 09, 2007 1:28 pm 
Offline
Őstulok
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 30, 2007 12:00 pm
Hozzászólások: 3438
Tartózkodási hely: Budapest
Fékerőszabályzó csere.

Esetleg szétszedéssel üzemképessé tehető.
Amikor lelevegősödik a hátulja a szabályzóban lévő szelep "átmegy" ea másik állásba, na ezt kell visszatolni a helyére és úgy légteleníteni.

Megjegyzés:


Én végigszívtam és sose lesz jó.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: pén. feb. 16, 2007 8:40 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: szer. jan. 31, 2007 10:07 pm
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: Esztergom, Komárom
Sziasztok!

Végre +van a műszaki!!! :lol: :lol: :lol:
Nem volt olcsó, de össze jött a fékjavítás is! Ahogy sejtettem a hátsó fék nem volt megfelelő: se a kézi, se az üzemi...
Javítás:
-fékdobok felszabályozása (3000Ft),
-fékbetétek cseréje (2600Ft), dobokhoz csiszolása,
-kézifékbowdenek cseréje (2500Ft),
-fékerőelosztó szétszerelése, tisztítása.
A tuti fékhatás biztosítása érdekében a fékerőelosztónál nullára állítottam a hézagot :P Na most 60Km/h-nál úgy keresztbe rántja a gépet, mint a p...a!!! Holnap be kell állítanom előírás szerint...
De legalább megvan!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: kedd ápr. 24, 2007 1:52 pm 
Offline
Őstulok
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 30, 2007 12:00 pm
Hozzászólások: 3438
Tartózkodási hely: Budapest
http://www.duen.hu/tpl/hir_nyomtat.php? ... 4fb&s=4169


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrós kézi
HozzászólásElküldve: hétf. dec. 31, 2007 1:52 am 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 08, 2007 10:10 pm
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Mór
Tomi 21083 küldenél sok sok képet és magyarázatot hogy-hogyan csináltad a hidrogékézit meg a gép hátulját tárcsásra!!??
Mert én is gondolkodomrajta!!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrós kézi
HozzászólásElküldve: szer. jan. 02, 2008 11:08 am 
Offline
Őstulok
Avatar

Csatlakozott: kedd jan. 30, 2007 12:00 pm
Hozzászólások: 3438
Tartózkodási hely: Budapest
Összefoglalom röviden.

Árak:

Eleje: 13eFt a 2112-es nyereg/db(GDM)
9eFt a tárcsa/db
2eFt a TIRes fékbetétgarnitúra.(nincs párja,szerintem a best of.)
Hátulja: marad két első nyereg tehát az 0Ft
ha még jók a tárcsák a kkor egy felszabályozás plusz betét kb 5 rongy
konzolt én 2 ezerért vettem/pár
Hidrokézit lehet venni 76 ezerért Sparcot csodaszépet,35-ért nem Sparcot de csodaszépet és lehet csinálni egyszerűbbet kb 10-16 ezerből munkahengertől függően.(Lada kuplung kb 3 ezer,Girling speckézihenger kb 15 ezer.)
Fékcsőgarnitúra vagy kell venni méterben kb 5-8 ezer.
két gumifékcső 3 ezer
Lada fékcsőelosztó néhányszáz forint.

Peugeot főfékhenger új 15 ezer,szervó bontva egy 10-es.Kell még egy Renault álló fékfolyadéktartály.

Nagyon fontos az összes gumifékcső cseréje
Új gyári fékerőszabályzó.4 rongy.

A fékhatás valószínüleg a PUG főhenger miatt lett jó mert az eleve kevesebbet küld hátra így abból elvenni is könnyebb volt a gyári fékerőszabályzóval.


Képeket az carstylingon találsz.

Ha megakadtál hívj bátran.70-591-71-52


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Hidrós kézi
HozzászólásElküldve: szer. jan. 02, 2008 1:28 pm 
Offline
Avatar

Csatlakozott: csüt. nov. 08, 2007 10:10 pm
Hozzászólások: 187
Tartózkodási hely: Mór
Engemet az érdekelne hogy milyen átalakítót kell hogy fellehessen tenni a tárcsát hátra!!
Meg a hidrókéziről kép ha lehetséges!!??
KÖsszi!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 186 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Következő

Időzóna: UTC + 2 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó és 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség